خرداد ۱۴۰۰

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

انتشارات خیلی سبز جهت تکمیل کادر خود در ۱۴ ردیف شغلی در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

 

۱ _ کارشناس فروش حضوری

شرایط لازم :

    • جنسیت : آقا / خانم
    • آشنایی با نرم افزارهای کاربردی فروش
    • آشنایی به اصول بازاریابی و فروش و مذاکره سازمانی
    • علاقه‌مند به بازدید حضوری در مدارس(با سرویس در اختیار ایاب و ذهاب)
    • آشنایی با مفاهیم خدمات پس از فروش
    • تجربه کاری و فعالیت حوزه بازاریابی 
    • آشنایی نسبی با نرم افزار CRM مزیت محسوب می شود.
    • تجربه درحوزه انتشارات و آزمون دارای ارجحیت است.
    • امکان همکاری با دانشجویان به صورت پروژه ای وجود دارد.

 

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۲ _ کارشناس ارتباط با مشتری

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : خانم
  • مهارت تکنیک های مذاکره تلفنی
  • فن بیان قوی و دارای روابط عمومی بالا
  • دارای روحیه کار تیمی
  • پویا و پر انرژی
  • پیگیر
  • امکان همکاری با دانشجویان به صورت پروژه ای وجود دارد.

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۳ _ سرپرست ویراستاری

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا / خانم
  • آنالیز و بررسی کیفی در حوزه ویرایش
  • مدیریت و نظارت بر عملکرد و زمان بندی ویراستارهای درون و برون سازمانی
  • تخصیص و برنامه ریزی منابع برای ویرایش کتاب
  • نظارت بر کیفیت محتوا
  • حداقل دو سال سابقه کار مرتبط

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۴ _ ویراستار فنی و ادبی

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا / خانم
  • سریع و دقیق
  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
  • حداقل دو سال سابقه کار مرتبط در حوزه انتشارات

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۶ _ رسام

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا / خانم
  • تسلط به نرم افزار کرل
  • تسلط به نرم افزار فوتوشاپ
  • تسلط به نرم افزار ایلاستریتور
  • منظم و مدیریت زمان در انجام پروژه ها محول شده
  • مدرک تحصیلی ترجیحاً گرافیک
  • حداقل دو سال سابقه کار مرتبط در حوزه انتشارات کمک آموزشی

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۷ _ کارشناس توسعه بازار خارجی

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا / خانم
  • مکاتبات و مذاکرات به زبان انگلیسی
  • تهیه گزارشات تحلیل بازار و نیاز سنجی
  • توان تحقیق و جستجوی منابع انگلیسی در حوزه محتوا
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • قدرت مذاکره و تعاملات بالا
  • توانایی در انجام مکاتبات رسمی و غیررسمی

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۸ _ کارشناس تحقیق و توسعه

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا / خانم
  • توان تحقیق و جستجو در حوزه محتوا به ویژه در بخش بین المللی
  • تهیه گزارشات محتوایی از کتاب ها
  • بررسی تحلیلی گزارشات در حوزه انتخاب کتاب
  • حداقل ۲ سال در سمت مشابه
  • تسلط بر زبان انگلیسی در سطح پیشرفته به ویژه در درک مطلب و ترجمه

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

 

۸ _ سرپرست برنامه ریزی و اجراز

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا / خانم
  • برنامه ریزی تولید/ زمان بندی/ساخت داشبوردهای مدیریتی
  • نظارت و پیگیری گزارش های روزانه، هفتگی، ماهانه ی تولید و پیگیری عدم تطابق و طراحی راه حل برای جبران تاخیر
  • هدایت و جهت دهی به کلیه فعالیتهای تولید در جهت تارگت های کلی واحد
  • نهایی سازی و صحه گذاری برآورد منابع زمانی، نیروی انسانی، زمان مورد نیاز برای تولید
  • اجرای برنامه های تولید در پروژه های مختلف
  • مدیریت و کنترل پروژه های جدید واحد
  • حداقل ۳ سال در سمت مشابه
  • مدرک کارشناسی ارشد صنایع یا بازرگانی/ کسب و کار

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۹ _ کارشناس حسابداری

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا
  • تسلط به اصول حسابداری و تدوین صورت‌های مالی
  • تسلط به اکسل
  • آشنایی با قوانین مالیاتی
  • آشنایی با محاسبه حقوق و مزایا و تهیه لیست بیمه
  • آشنایی با استخراج گزارشات ارزش افزوده و ماده ۱۶۹
  • توانایی تهیه گزارش‌های مالی در بازه‌های زمانی مختلف
  • آشنایی با نرم افزارهای حسابداری ترجیحا راهکاران سیستم
  • دو سال سابقه کار حسابداری

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۱۰ _ CRM Developer

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا / خانم
  • طراحی و پیاده سازی راهکار های پویای Dynamics CRM بصورت کاملا سازگار با فرایندهای کسب و کار مشتری
  • یکپارچه سازی راهکارهای پویای CRM را با سیستم های دیگر مشتری مانند ERP (سیستم Hamkaran)، اینترانت و غیره
  • طراحی، کد، برنامه تست و یا ماژول های کاربردی CRM
  • مشارکت در اجرا و مستند سازی تست ها و حصول اطمینان از تطابق برنامه یا معماری با استانداردهای کیفیت توافق شده

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

 

۱۱ _ senior Network Engineer

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا
  • مدرک تحصیلی :حداقل کارشناسی در رشته های کامپیوتر و برق
  • حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط
  • تجربه با سیستم عامل مسیریابی و سوئیچینگ سیسکو
  • تجربه با سیستم عامل های بی سیم Mikrotik و سیسکو
  • تجربه با تکنولوژی layer2: VLANs، VTP، STP
  • تجربه با مسیر یابی لایه ۳: EIGRP و BGP
  • تجربه با فن آوری های امنیتی: DMZ، IPsec، DAI
  • تجربه با VoIP، همکاری، ارتباطات متحد
  • دانش قوی از اجزای شبکه (WAN و LAN).
  • تجزیه و تحلیل منطقی عالی و توانایی عیب یابی
  • طراحی، پیاده سازی و عیب یابی محیط شبکه
  • توانایی کار با دیگر گروه ها برای برنامه ریزی، طراحی و اجرای شبکه عملیاتی
  • آشنا با ITIL

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۱۲ _ مسئول انبار IT

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا
  • آشنایی کامل با قطعات کامپیوتر و شبکه
  • آشنایی با سیستم حسابداری انبارداری
  • آشنایی با مفاهیم اولیه کنترل موجودی و فرم ها
  • آشنایی کامل با CompTIA A+
  • متعهد و پیگیر
  • توانایی کار گروهی
  • حداقل مدرک کاردانی رشته های کامپیوتر و برق
  • حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتیط با انبار

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۱۳ _ Frontend Developer

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا / خانم
  • مهارت های برنامه نویسی جامع و تجربه در جاوا اسکریپت، CSS و HTML کتابخانه های مدرن جاوا اسکریپت، مانند Vue، Angular، React، و غیره
  • مشتاق برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Backend، UI / UX و مایکروسافت دینامیک CRM 4سال تجربه کاری مرتبط
  • مسلط به ASP.net و ایجاد API ها
  • مسلط به UI / UX.
  • حداقل مدرک کارشناسی رشته های کامپیوتر

 

در انتهای این صفحه فرم را تکمیل و ثبت نام خود را انجام دهید !!

 

۱۴ _ مدیر کنترل پروژه

 

شرایط لازم :

  • جنسیت : آقا / خانم
  • پیاده سازی رویه های مدیریت پروژه
  • شناسایی و توسعه ابزارهایی برای نظارت، اندازه گیری، ارزیابی، کنترل و گزارش پیشرفت
  • شناسایی و کاهش هزینه های کسب و کار برای افزایش سود
  • آماده سازی وضعیت پروژه و گزارش های تحلیلی در مورد پیشرفت و تاخیر در پروژه
  • مدیریت تغییرات در حوزه پروژه، برنامه پروژه و هزینه های پروژه با استفاده از روش های تایید مناسب
  • مدیریت و کنترل هزینه پروژه ها از جمله: تهیه بودجه پروژه (BAC) و مدیریت ارزش ارزش (EVM)
  • بررسی، تجزیه و تحلیل و به روز رسانی هزینه های پیش بینی هزینه پروژه.
  • کنترل هزینه ها و برآورد واریانس هزینه های بودجه در برابر هزینه های واقعی. (VAC & CP)
  • تعریف و اندازه گیری شاخص های عملکرد زمان پروژه – برنامه ریزی و کنترل پروژه با استفاده از پروژه Primavera یا مایکروسافت (MSP)
  • برقراری ارتباط فعال در سطوح مختلف سازمان
  • نظارت بر، پیگیری و یا گزارش نقاط عطف پروژه و تحویل

 

آدرس:تهران- خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان روانمهر شرقی، پلاک ۷۱، واحد ۳، زنگ خیلی سبز

resume@kheilisabz.com

 شماره تماس: ۰۲۱۶۳۵۶۳ 

 


مهلت ثبت نام این شرکت جهت مشاغل ذکر شده به پایان رسیده است از طریق راه های ارتباطی معتبر این شرکت میتوانید اقدام به ارسال رزومه نمائید.
                           

استخدام خرداد ۱۴۰۰

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.