استخدام فروردین 1403
        با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۲/۲۱ در ۱۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۴:۳۰ روز پنجشنبه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز دو‌شنبه ۹۶/۲/۱۸ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روزهای سه‌شنبه مورخ ۹۶/۲/۱۹ و چهارشنبه مورخ ۹۶/۲/۲۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون
آزمون کلیه داوطلبان در عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۲/۲۱ در ۱۱ شهرستان کشور برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۱۴:۳۰ (چهارده و سی دقیقه‌) همانروز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

ه‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- در ورودی ِحوزه­های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۱۴:۰۰ (چهارده) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.
در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج­شنبه ۹۶/۲/۲۱ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳  با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

شرایط عمومی استخدام

۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- التزام به دین مبین اسلام.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء‌پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها.
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان.
توضیح ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از ۱۳۹۶/۲/۲۱ باشد.
توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تأیید پزشک معتمد بلامانع خواهد بود.
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند. (طبق تأیید مراجع پزشکی)
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.
۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان‌ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

شرایط اختصاصی استخدام

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس .(ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۱۳۹۶/۲/۲۱ می باشد.)
* تبصره ۱: رشته تحصیلی مقطع لیسانس افراد با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس می‌بایست یکی بوده و یا یکی از رشته‌های ذکر شده همان شغل در این فرا خوان باشد.
* تبصره ۲: افراد شرکت‌کننده در زمان ثبت‌نام نباید دانشجو باشند.
* تبصره ۳: ادامه تحصیل افراد پذیرفته شده صرفاً از طریق دوره‌های پودمانی مصوب دیوان محاسبات خواهد بود.
* تبصره ۴ : افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری نمی توانند در این آزمون شرکت کنند .
۲- داشتن معدل ۱۵ و بالاتر
۳- داشتن حداکثر سن ۲۸ سال تمام برای مقطع کارشناسی (از تاریخ ۶۸/۲/۲۱ به بعد)
۴- داشتن حداکثر سن ۳۳ سال تمام برای مقطع کارشناسی ارشد (از تاریخ ۶۳/۲/۲۱ به بعد)
۵- سابقه کار مرتبط در دیوان محاسبات کشور و یا سنوات خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می گردد.

مراحل ثبت‌نام

۱- مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.
۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
۳- ارسال عکس: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
۳-۱- عکس ۴Í۳که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام‌رخ)
۳-۲- عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰ Í ۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰ Í ۲۰۰ پیکسل باشد.
۳-۴- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد.
۳-۵- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۳-۶- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۳-۷- حتی‌الامکان عکس‌ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

جهت مشاهده آگهی استخدام در وب سایت سنجش اینجا کنید


مهلت ثبت نام این شرکت جهت مشاغل ذکر شده به پایان رسیده است از طریق راه های ارتباطی معتبر این شرکت میتوانید اقدام به ارسال رزومه نمائید.
تاریخ انتشار مطلب : خرداد سال 1400                            



       
استخدام فروردین 1403
      با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.


 

استخدام دیگر شرکت ها :

 

استخدام شرکت رافا

استخدام شرکت زرین رویا

 استخدام بانک سپه

 استخدام افق کوروش

 استخدام شرکت مبین نت

 استخدام همکاران سیستم

استخدام شرکت ماهان نت

 استخدام شماران سیستم

 استخدام شرکت فولاد خوزستان

 استخدام شرکت تراکتورسازی ایران

 استخدام شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

 استخدام شرکت اسنپ فود

 استخدام بیمه ایران

 استخدام شیپور

 استخدام شرکت زر ماکارون

 استخدام شرکت ایرانسل

 استخدام همراه اول

 استخدام شرکت سایپا

 استخدام شرکت اسنوا

 استخدام ماکسیم

 استخدام گلرنگ

 استخدام ایران خودرو

 استخدام شرکت عالیس

 استخدام در شرکت گلدیران

 استخدام در شرکت گلستان

 استخدام دیجی کالا

 استخدام اسنپ

 شرکت لبنیاتی پاک

 استخدام شرکت ایرانسل

 استخدام نماوا

استخدام تبرک

استخدام شرکت آهن آنلاین

 استخدام شیپور