استخدام اردیبهشت 1403
        با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

تاکید بر اعلام به‌موقع و سریع اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی تمامی استان‌ها به گزینش جمعیت، ضرورت معافیت هلال‌احمر از پرداخت مالیات، معرفی سخنگوی جمعیت هلال‌احمر و … از جمله موضوعات مهم مطرح در جلسه امروز شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر بود.
ضرورت توجه به افراد مؤثر و فعال در شعب هلال‌احمر
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در جلسه شورای معاونین جمعیت با اشاره به فضیلت شب‌های قدر؛ گفت: قطعا شب قدر را به راحتی نمی‌توان درک کرد و لذا باید همه تلاش خود را به کار بست تا از لحظه لحظه این شب بهره برد و انشاالله به حق همین شب‌ها؛ خداوند اتفاقات خیر را برای کشور رقم بزند.
وی با بیان اینکه در استان‌های دارای شعب فعال هلال‌احمر، افراد موثری در حال خدمت هستند، عنوان کرد: بر این اساس در ارزیابی‌ها هم باید به این نیروهای موثر و مهم توجه و تلاش کرد تا سیستمی طراحی شود که هر شعبه ای بیشتر و مؤثرتر فعالیت می‌کند، بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه باید نگاه ستاد هم به این شعب بیشتر باشد.
تاکید بر تشکیل کارگروهی به منظور اجرای سازمان یادگیرنده
دکتر ضیائی با تشکر از دکتر کاظم جلالی؛ مشاور فناوری جمعیت، برای تعریف سازمان یادگیرنده در هلال‌احمر، گفت: البته اجرای کامل یک سازمان یادگیرنده کار بسیار سختی است؛ چراکه پایه و اساس این سازمان، دانش و تجربه سازمانی است و باید تفکر و نگرش همه افراد تغییر کند و از ملزومات این مهم افزایش ارتباط ریاست و مدیران ارشد با مدیران میانی و حتی پرسنل است.
وی با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروهی به منظور اجرای کامل سازمان یادگیرنده در هلال احمر، عنوان کرد: باید در این کارگروه کارشناسان برون‌سازمانی که سابقه اجرای این برنامه را دارند و کارشناسان داخلی که دانش و عزم به اجرای این برنامه را دارند؛ مشارکت داشته و ارزیابی کنند که در ۳ سال گذشته، جمعیت تا چه اندازه به سمت سازمان یادگیرنده حرکت کرده است.
تدوین برنامه ۱۰ ساله جمعیت، همسو با اجرای سازمان یادگیرنده
به گفته رئیس جمعیت هلال‌احمر، این نهاد مردمی همسو در اجرای سازمان یادگیرنده، تدوین برنامه را در اولویت قرار داد و برنامه ۱۰ ساله هلال‌احمر را در قالب دو برنامه پنج ساله تدوین کرد و هم اکنون در سال اول اجرای برنامه قرار دارد؛ اما با توجه به منابع و اعتبارات تا سطح خاصی می‌توان این برنامه را متناسب با اولویت‌های جمعیت، اجرایی کرد.
وی همچنین با بیان اینکه کشور به سمت اخذ مالیات _که البته اقدام صحیحی است_ پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: تمامی سیستم های اقتصادی درست نیز در دنیا به این سمت رفته‌اند؛ چراکه دریافت مالیات، موجب شکل‌گیری رابطه اقتصادی سالم می‌شود.
هیچ جمعیت ملی در دنیا مالیات نمی‌پردازد
دکتر ضیائی با اشاره به اینکه هلال‌احمر تا سال ۹۴ معاف از پرداخت مالیات بوده است، اذعان کرد: هیچ جمعیت ملی در دنیا مالیات نمی‌پردازد؛ این مهم حتی در کشورهایی که تمامی افراد، شرکت‌ها، نهادها و دستگاه‌ها هیچ گونه معافیتی نسبت به پرداخت مالیات ندارند؛ صدق می‌کند و هلال‌احمر ایران نیز به عنوان بزرگترین مجموعه داوطلبانه و نهاد خیریه کشور نباید مالیات پرداخت کند؛ چراکه به عنوان نمونه سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر با سود تقریبی هیچ و بر اساس وظیفه انسانی و اساسنامه‌ای خود توزیع داروهای خاص را بر عهده دارد؛ اما مالیاتی را برای این خدمت خیر پرداخت می‌کند که پول آن را هم هنوز نگرفته است و جمعیت اکنون در سخت‌ترین شرایط بودجه‌ای خود ناچار به پرداخت مالیات است.
معرفی دکتر جمال‌الدینی به عنوان سخنگوی جمعیت هلال‌احمر
رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه هلال‌احمر برای بازگو کردن شایسته اقدامات خود نیاز به یک سخنگو داشت، گفت: با توجه به تقاضای دکتر آسوبار برای مأمور شدن به منطقه آزاد کیش؛ مقرر شد تا سخنگوی جدیدی برای جمعیت منصوب شود و لذا دکتر جمال‌الدینی؛ معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت از این پس سخنگوی هلال‌احمر نیز خواهند بود و تمامی سازمان‌ها، معاونت‌ها و زیر مجموعه‌های هلال‌احمر مکلفند همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
استقرار تیم‌های واکنش سریع در شعب استان‌ها
مصطفی محمدیون؛ دبیرکل جمعیت هلال‌احمر هم در این جلسه با اشاره به استقرار تیم‌های واکنش سریع در استان‌ها، گفت: به منظور استقرار نیروهای واکنش سریع در شعب تمامی استان‌ها؛ هم اکنون اعتبار استقرار این نیروها در پنج استان کشور مصوب شده و در اختیار  سازمان امداد و نجات قرار گرفته است.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیته اموال و املاک جمعیت هلال‌احمر، افزود: بر این اساس اعضای این کمیته مشخص و مقرر شد تا هر یک از اعضا برای بررسی شرایط اموال و املاک جمعیت به طور مستمر در چند استان حضور داشته باشند؛ به علاوه در جلسه‌ای که با رئیس سازمان اموال تملیکی داشتیم قول مساعد دادند تا همه‌نوع همکاری با جمعیت هلال‌احمر در این زمینه انجام شود و برای پیگیری امور؛ معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی به عنوان نماینده هلال‌احمر معرفی شد.
دکتر حسن ابوالقاسم گرجی؛ معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر هم در این جلسه از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان ۳۰ استان کشور در آزمون استخدامی هلال‌احمر به گزینش این جمعیت خبر داد.


خبر ۲۰ خرداد ۹۶ – تشریح نحوه اعلام اسامی و کارنامه قبول شدگان در آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش/مشخص شدن اسامی ۳۳۱ نفر از پذیرفته شدگان در ۱۳ استان/ نیروهای ایثار چگونه جذب می شوند

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از ارائه اسامی و کانامه قبول شدگان در آزمون استخدامی به سازمان سنجش خبر داد و گفت: اسامی پذیرفته شدگان در آزمون استخحدامی در ۵ استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان و سمنان نیز تا پایان وقت اداری امروز اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی درباره اعلام اسامی آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در هر یک از استان‌های کشور، اظهارداشت: آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر به صورت دو مرحله ای؛ آزمون کتبی و آزمون شفاهی که همان مصاحبه است، انجام شد.
وی با بیان اینکه با توجه به عدم احراز شرایط و همچنین عدم ارائه مدارک مرتبط از سوی برخی آزمون‌دهندگان، اسامی این افراد از لیست استخدامی خارج شد، ادامه داد: افرادی که در زمان تحویل مدارک اطلاعات اشتباه ارائه کرده بودند نیز جزو مواردی هستند که در بررسی های جمعیت هلال احمر از فهرست آزمون شفاهی حذف شدند.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه پس از انجام آزمون اوراق آزمون تمامی آزمون دهندگان در گاو صندوق جمعیت هلال احمر نگهداری شد و در زمان مورد نیاز با حضور نماینده حراست، معاونت پشتیبانی و بازرسی جمعیت هلال احمر این اوراق خارج و مورد تصحیح قرار گرفت.
اعلام نمرات آزمون کتبی و شفاهی پذیرفته شدگان به صورت استان به استان
دکتر گرجی درباره اعلام نمرات آزمون کتبی و شفاهی پذیرفته شدگان به صورت استان به استان، گفت: در حال حاضر نمرات آزمون کتبی و شفاهی قبول شدگان، نیروهای جایگزین و قبول نشده در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر مشخص شده است و به صورت استان به استان اعلام می شود.
وی با بیان اینکه تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی هشت استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز،ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و قم که قریب به ۱۶۹ نفر بودند اعلام شد، تاکید کرد: تا پایان وقت اداری امروز نیز اسامی ۱۶۲ پذیرفته شده در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان و سمنان نیز به گزینش جمعیت هلال احمر اعلام خواهد شد.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر بیان کرد: در مجموع ظرفیت استخدامی ۳۳۱ نفر مشخص و اسامی آن ها به گزینش جمعیت هلال احمر اعلام شده است.
استخدام نجاتگران با درجه ایثار در مناطقی که هیچ شرکت کننده ای در آزمون نداشته است
دکتر گرجی با اشاره به اینکه در اولویت نخست در شورای منابع انسانی که با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، تشکیل جلسه داد، جایگزینی نجاتگران با درجه ایثار در نقطه محل هایی که هیچ شرکت کننده ای در آزمون وجود نداشت، اقدام شد، تصریح کرد: در این شورا مقرر شد تا نجاتگران با درجه ایثار با مدرک مرتبط در این مناطق استخدام شوند که در صورتی که نجاتگران با درجه ایثار با مدرک مرتبط در این مناطق وجود نداشتند، نجاتگران با درجه ایثار بدون مدرک مرتبط در جمعیت هلال احمر استخدام شده و مشغول به کار شوند.
دکتر گرجی در خصوص وضعیت پذیرش سایر نیروهای ایثار گفت: در حال حاضر مراحل احراز مدارک و وضعیت ایثار واجدین شرایط از سوی سازمان امداد و نجات در حال انجام است.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه گزینش حدود ۷۰۰ نیروی هلال احمر در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست و این پروسه حدود ۲ تا سه ماه زمان می برد، افزود: با توجه به اینکه گزینش افراد پذیرفته شده در آزمون کتبی و شفاهی در اولویت قرار دارد و در صورت عدم تایید صلاحیت از سوی گزینش هلال احمر افراد ذخیره مورد گزینش قرار خواهند گرفت، عملا بیش از ۷۰۰ نفر برای استخدام در هلال احمر مورد گزینش قرار می گیرند.
پایان خردادماه؛ اعلام اسامی تمامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان خردادماه تمامی نمرات شرکت کنندگان در آزمون استخدامی به هلال احمر اعلام می شود تا سازمان سنجش نسبت به درج اسامی به همراه کارنامه (نمرات کتبی و شفاهی) هر یک از شرکت‌کنندگان در سایت این سازمان اقدام کند.
وی درباره امکان اعتراض برای شرکت کندگان در آزمون، گفت: با توجه به اینکه سه مرتبه تمامی مدارک و اسناد شرکت کنندگان در آزمون مورد بررسی قرار گرفته است، امکان خطا وجود ندارد؛ اما افرادی که نسبت به این موضوع اعتراض دارند می‌توانند با مراجعه به معاونت منابع انسانی جمعیت هلال احمر نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام کنند.

اطلاعیه‌ جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران درباره‌ تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌ استخدام قراردادی مردادماه ۱۳۹۵

به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز مندرج در بند (۱۳) ماده واحده بودجه سال ۹۴ جمعیت در قالب قرارداد کار معین، بدین وسیله به اطلاع کلیه امدادگران، داوطلبان فعال و فرزندان کارکنان بازنشسته جمعیت هلال احمر متقاضی ثبت‌‌نام و شرکت در آزمون استخدامی مرداد ماه ۱۳۹۵ می‌رساند که ثبت‌‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.orgاز روز چهار‌شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۵ آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۵ پایان می‌پذیرد.

لذا ضرورت دارد کلیه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت ‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
داوطلبان می‌بایست با توجه به مندرجات جدول شماره ۱ (ذیل همین اطلاعیه) و با عنایت به نوع مدرک و رشته تحصیلی نسبت به انتخاب یک عنوان رشته شغلی اقدام نموده و سپس با توجه به رشته شغلی انتخابی نسبت به انتخاب یک کدرشته شغل محل از جدول شماره ۲ (ذیل این اطلاعیه) براساس شهرستان و استان بومی اقدام نماید.

شرایط عمومی استخدام

۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۲- تابعیت ایران
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت در زمان ثبت نام . کارت یا برگ معافیت موقت و هرگونه گواهی صادره به صورت موقت قابل قبول نمی باشد. (ملاک محاسبه تاریخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۵ می‌باشد)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
۶- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
۷- داشتن­ سلامت ­کامل جسمانی و روانی و توانایی­ تصدی شغل مورد درخواست
۸- نداشتن منع استخدام به موجب آراء مراجع قضایی
۹- متقاضیان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی، قراردادی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و یا بازخرید خدمت باشند.
۱۰- عدم اشتغال به صورت قرارداد کار معین در جمعیت.

شرایط اختصاصی استخدام

۱- حداکثر سن متقاضیان شرکت کننده در این فراخوان تا تاریخ پایان ثبت نام(در مورخ ۱۱/۳/۱۳۹۵) جهت دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم ۲۸ سال، کارشناسی ۳۰ سال، کارشناسی‌ارشد ۳۲ سال و دکتری ۳۵ سال تمام تعیین می‌گردد.
تبصره : موارد ذیل مشروط به ارائه تائیدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر در بند فوق اضافه خواهد شد:
الف) مدت قانونی انجام شده خدمت نظام وظیفه
ب) مدت خدمت مستمر و تمام وقت داخل جمعیت آن دسته از متقاضیانی که سابقه پرداخت حق بیمه ایام مذکور از سوی جمعیت را نزد سازمان تامین اجتماعی دارا می باشند به میزان سابقه فعالیت و بیمه پردازی حداکثر تا ۵ سال به سقف سنی مندرج در آگهی اضافه خواهد گردید.
ج) درصورت ارائه گواهی لازم از سوی مدیر عامل استان و تایید حوزه های تخصصی ستادی به ازای هر سه سال سابقه فعالیت دائم و تمام وقت امداگران، نجاتگران، اعضاء وداوطلبان فعال، یکسال حداکثر تا سقف سه سال به سقف سنی اضافه خواهد شد.
د) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهداء، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند و رزمندگان باسابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند. (رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه به مدت میزان حضور در جبهه)
هـ) افراد خانواده شهداء (پدر، مادر، برادر، خواهر) تا میزان ۵ سال.
۲- متقاضیان می‌بایست، تا تاریخ پایان ثبت نام در مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی مشخص شده در جدولشرایط احراز مشاغل آزمون فارغ التحصیل و یا گواهینامه فراغت از تحصیل را دریافت نموده باشند. (ملاک محاسبه تاریخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۵ می‌باشد) لذا تاکید می‌گردد داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته و یا گرایش رشته تحصیلی آنها بطورکامل و به صورت مشخص در این آگهی درج نشده است از ثبت نام خودداری نمایند و درصورت ثبت نام از فرایند استخدام حذف خواهند گردید و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهند داشت.
۳- با توجه به اینکه آزمون خاص مشمولین بومی هر استان می‌باشد در شرایط امتیاز برابر اولویت با داوطلب حائز شرایط بومی ساکن شهرستان محل جغرافیایی شغل بوده و درصورت برابری در محل سکونت، اولویت با امتیاز بالاتر در آزمون توانمندی های تخصصی خواهد بود.
۴- افرادی که دارای کارت معافیت پزشکی موثر به تشخیص سازمان امداد و نجات می‌باشند حق شرکت در آزمون مشاغل مرتبط با امداد و نجات را نخواهند داشت.
۵- براساس ضوابط و مقررات مربوط به ایثارگران در اعمال سهمیه های استخدامی این بخش از داوطلبین ترتیب اولویت با فرزندان شهید، جانباز، فرزند جانباز براساس درصد جانبازی، فرزندان آزادگان براساس مدت اسارت، همسران شهداء، جانبازان و آزادگان می باشد.
۶- جهت آن دسته از داوطلبینی که صرفاً در راستای انجام وظایف امدادی محوله و فعالیت مستمر خود در جمعیت دچار سانحه و نقص عضو گردیده اند بر حسب میزان و وسعت ضایعه امتیازاتی در مرحله مصاحبه استخدامی و آزمون عملی و مهارتی پیش بینی خواهد شد.
۷- اطمینان از داشتن مدارک ذیل در هنگام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل آن در مراحل بعدی آزمون الزامی بوده و در صورت تشخیص فقدان آن در هر مرحله از آزمون نام داوطلب حذف خواهد شد:
– تاییدیه مدیر عامل وحوزه های تخصصی مبنی بر فعالیت دائم و مستمر داوطلب و حکم بازنشستگی والدین در جمعیت
– دارا بودن گواهینامه رانندگی مندرج در جدول شرایط احراز این آگهی در خصوص مشاغل امدادی

مراحل ثبت نام

مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.orgو تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی.
– ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات ذیل اسکن نموده و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
· عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
· عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
· اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.
· تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
· حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
· حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
· حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی،شناسنامه و…) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است ازاصل عکس و مطابق با توضیحات فوق،اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲: عکس خواهران بایدباحجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر،ثبت‌نام داوطلب باطل شده وحق شرکت درآزمون از وی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت‌نام می‌کنند رخ داده است، تاکید می‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

د ـ پرداخت وجه ثبت نام

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌بایست از روز چهار‌شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۵ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۵ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به واریز مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ( دویست هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیازاقدام نمایند.
توضیح ۱:مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح ۲:ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و کدپیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)
توضیح ۳:به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

تذکرمهم: باتوجه به اینکه مدارک متقاضیان پس ازتعیین نمرات داوطلبان درآزمون کتبی به میزان سه برابر مجوزهای استخدامی بررسی خواهدشد،لذادرصورتی که مدارک داوطلبان مغایر باشرایط مندرج دراین آگهی و همچنین اطلاعات مندرج درتقاضانامه ثبت‌نامی باشد،هیچ‌ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نگردیده،و درهرمرحله ازآزمون،اعلام نتایج اولیه،مصاحبه وحتی درصورت پذیرش نهایی،داوطلب حذف خواهدشد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

ه‍ ـ زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

پس از بررسی لیست اولیه ثبت‌نام شدگان در استانها و تایید نهایی مدیر عامل استان با حذف افراد فاقد شرایط مندرج در این آگهی کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی : www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا تاکید می‌گردد افراد فاقد شرایط از ثبت‌نام در این آزمون خودداری نمایند. در صورت عدم تایید افراد فاقد شرایط، هزینه آنها عودت نخواهد شد. آزمون در روز جمعه مورخ ۸/۵/۱۳۹۵ در تهران و یا پس از بررسی و اطلاع سازمان از تعداد و نحوه توزیع داوطلبان در سطح کشور، در برخی از قطب های استانی برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در جلسه آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و حقی جهت داوطلب ایجاد ننموده و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون (کتبی) عبارتند از

* به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد. (آزمون بصورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد)
آزمون عمومی:
۱ـ کمک‌های اولیه، اساسنامه‌ی جمعیت، تاریخچه‌ی صلیب سرخ و هلال احمر.
۲ـ معارف اسلامی.
۳ـ زبان و ادبیات فارسی.
۴ـ زبان انگلیسی ـ عمومی.
۵ـ فنّاوری اطلاعات (مهارت‌های ۳، ۴، ۶ و ۷ I.C.D.L)
۶ـ هوش و توانمندیهای ذهنی.
* اقلیّت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف هستند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.
کلیه‌ی دروس عمومی با ضریب ۱ محاسبه و اعمال خواهند شد.

آزمون تخصصی

علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی بر مبنای دانش و مهارت داوطلب در زمینه رشته شغلی پست مورد تقاضا، مندرج در جدول شرایط احراز مشاغل این آگهی انجام خواهد شد. دروس اختصاصی با ضریب ۱ محاسبه و اعمال خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی

الف) مرحله اول: انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی به حوزه های تخصصی بمنظور انجام مصاحبه استخدامی وحسب مورد آزمونهای عملی و مهارتی منوط به کسب حد نصاب امتیاز لازم از آزمون کتبی بوده که مطابق با شرایط ذیل محاسبه می گردد:
۱- پس از برگزاری آزمون کتبی، میانگیننمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی در هر رشته شغلی بصورت مجزا با وزن برابر محاسبه می گردد.
۲- برای تعیین حد نصاب، امتیاز لازم در هر رشته شغلی بر مبنای پنجا ه درصد (۵۰%) مجموع بالاترین نمره مکتسبه در آن رشته تعیین می‌گردد.
۳- پس از تعیین حد نصاب مذکور فهرست افراد دارای امتیاز حد نصاب و بالاتر تهیه و تا سه برابر ظرفیت شغل درخواستی براساس بالاترین نمره کسب شده، داوطلبان جهت انجام مصاحبه استخدامی یا آزمونهای عملی و مهارتی و سنجش توانائیهای جسمانی و معاینات پزشکی به سازمان امداد و نجات و یا حوزه های تخصصی شغل درخواستی معرفی می‌گردند. در این مرحله از آزمون ضمن کنترل دقیق مدارک داوطلب، مواردی از قبیل سوابق و فعالیتهای مستمر امدادی و حضور در جمعیت، تجارب مرتبط با شغل درخواستی، گواهینامه های عمومی و تخصصی مرتبط، آشنایی با زبانهای خارجی، سوابق آموزشی و پژوهشی و مهارتی، درجه های کسب شده امدادی داوطلب و… حائز اهمیت و اولویت بوده و دارای امتیازات خاص خود می‌باشند.
ب) مرحله نهایی: پس از اتمام مراحل فوق و مشخص شدن امتیازات مکتسبه داوطلبان در کلیه مراحل آزمون و کسر سهمیه قانونی ایثارگران حائز شرایط عمومی و اختصاصی اشتغال در جمعیت هلال احمر، نفرات اصلی و ذخیره بر اساس بالاترین امتیاز حاصل از مجموع نمره کل نهایی با وزن هفتاد درصد (۷۰%) آزمون کتبی و سی درصد (۳۰%) مصاحبه استخدامی و آزمون عملی و مهارتی به هسته مرکزی گزینش جمعیت معرفی خواهند شد.

تذکرات

۶-۱) قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن با دقت مطالعه شود.
۶-۲) آزمون خاص مشمولین بومی هر استان بوده و بر این اساس داوطلبان سایر استان ها تنها مجاز به شرکت در آزمون خاص استان خود خواهند بود.
۶ -۳) متقاضیان اشتغال در مشاغل مرتبط با امداد و نجات می بایست به لحاظ سلامت جسمی و روانی و فیزیک بدنی در صحت کامل بوده و توانایی انجام ماموریتهای دشوار درشرایط حادثه و بحران را داشته باشند.

شرایط داوطلب بومی

۱- شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان مورد تقاضا جهت استخدام یکی باشد.
۳- داوطلب حداقل ۴ سال از سنوات تحصیلی خود را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
۴- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. (صرفاً یک مورد قابل احتساب می باشد و تجمیع امکان پذیر نیست)
تبصره(۱):مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد .
تبصره (۲):داوطلب ملزم به رعایت شرط بومی در زمان ثبت‌نام بوده و مسئولیت تطابق شرایط بومی بودن افراد با مدارک متقاضی پس از تعیین اولویت اصلی و ذخیره به عهده جمعیت استان می باشد.
۶-۳) داوطلب درصورت پذیرفته شدن به استخدام در جمعیت ملزم به سپردن تعهد خدمت ده سالهدر محل جغرافیایی (شغل )مورد درخواست بوده و همچنین تعهد می نماید که در کلیه فعالیت ها، دوره های آموزشی و ماموریت های امدادی محوله از سوی مدیران مربوطه شرکت نماید و درصورت انصراف از مفاد تعهد مذکور قرارداد یا حکم ایشان لغو خواهد شد، ضمن اینکه اشتغال در پایگاههای امدادی بصورت شیفتی و بر اساس دستورالعمل اجرایی امور پایگاه خواهد بود.
۶-۴) داوطلبان استخدام موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تائید گزینش، مدارک مربوط به کسب گواهینامه مهارت های هفت گانه (ICDL) صادر از مراکز و موسسات تائید صلاحیت شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور را ارائه نمایند .
۶-۵) پذیرفته شدگان اصلی می بایست پس از اعلام نظر هسته مرکزی گزینش و حداکثر ظرف یکماه از صدور مجوز اشتغال از سوی اداره کل منابع انسانی و تحول اداری جهت ادامه مراحل جذب به جمعیت مراجعه نمایند. عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف از استخدام خواهد بود و جمعیت می تواند از سایر داوطلبان ذخیره (براساس بالاترین امتیاز مکتسبه)دعوت به عمل آورد.
۶-۶) مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن این آگهی و یا ارائه ناقص مدارک اعلام شده از سوی داوطلب در هنگام ثبت نام در سایر مقاطع آزمون (مصاحبه علمی، گزینش، تشکیل پرونده و…) و همچنین عدم اخذ گواهی انجام خدمت و فعالیت امدادگری و یا داوطلبانه در جمعیت، از مدیرعامل جمعیت استان و عدم احراز فرزند کارمند بازنشسته جمعیت، صرفاً به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود که داوطلب به اشتباه یا عمد اطلاعاتی خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در این آگهی می باشد از انجام مراحل بعدی محروم و در صورت صدور حکم یا قرارداد با فرد تسویه حساب به عمل خواهد آمد .
۶-۷) اتخاذ هرگونه تصمیم درخصوص مواردی که در آگهی مذکور درج نگردیده است و موارد اختلاف در حیطه وظایف کمیته منابع انسانی جمعیت بوده و مصوبات درقالب صورتجلسات مربوط پس از تائید اعضاء قابل اقدام خواهد بود .
۷-۷) انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینشی میسر بوده و اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت جمعیت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران


مهلت ثبت نام این شرکت جهت مشاغل ذکر شده به پایان رسیده است از طریق راه های ارتباطی معتبر این شرکت میتوانید اقدام به ارسال رزومه نمائید.
تاریخ انتشار مطلب : خرداد سال 1400                            



       
استخدام اردیبهشت 1403
      با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.


 

استخدام دیگر شرکت ها :

 

استخدام شرکت رافا

استخدام شرکت زرین رویا

 استخدام بانک سپه

 استخدام افق کوروش

 استخدام شرکت مبین نت

 استخدام همکاران سیستم

استخدام شرکت ماهان نت

 استخدام شماران سیستم

 استخدام شرکت فولاد خوزستان

 استخدام شرکت تراکتورسازی ایران

 استخدام شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

 استخدام شرکت اسنپ فود

 استخدام بیمه ایران

 استخدام شیپور

 استخدام شرکت زر ماکارون

 استخدام شرکت ایرانسل

 استخدام همراه اول

 استخدام شرکت سایپا

 استخدام شرکت اسنوا

 استخدام ماکسیم

 استخدام گلرنگ

 استخدام ایران خودرو

 استخدام شرکت عالیس

 استخدام در شرکت گلدیران

 استخدام در شرکت گلستان

 استخدام دیجی کالا

 استخدام اسنپ

 شرکت لبنیاتی پاک

 استخدام شرکت ایرانسل

 استخدام نماوا

استخدام تبرک

استخدام شرکت آهن آنلاین

 استخدام شیپور